2008. március 25., kedd

Hegyekre fel



Es megtalatuk. Megtalaltuk azt a ket francija altal vezetett irodat, ahol mindent pepecen leszerveztek egy harom napos sielos trekkinghez. Europaiak es ez jelen esetben azt jelenti, hogy tudjak mi a tura es sifelszereles a szamunkra, mikor fazunk, mikor vagyunk ehesek. Harom oran keresztul allitjak ossze a csomagunkat, a teljes cumot porterek fogjak cipelni, nekunk szerintem eleg lesz sajat magunkat is. Harom napig most biztosan nem jelentkezem, mert igen! irany a Himalaya! :-) De utana majd meg unjatok is a sok beszamolokat a nagy kalandrol. Masik ot fiatallal megyunk plusz a szemelyzet es hordarok, jaaaaj, de izgi irany a hegy!

3 megjegyzés:

Zsani írta...

Szuper!!!!
Nagyon vigyázatok magatokra és egymásra!!!!
Sok puszi és várom a beszámolót nagyon!!!!!!
... a gyönyörű berni a szívem csücske, nekem is volt!-)))

BossosGabi írta...

Sziasztok!
Eddig nem írtam, csendben olvasgattam a bejegyzéseket. Most viszont lenne egy kérdésem. Hány fok is van ott, ahol most vagytok? Az öltözéketekből az derül ki, hogy tavasz van, póló, esetleg kardigán van rajtatok. A képeken havas tájat látok. Nem értem. Nem fáztok? Vagy esetleg túl jól sikerült a belső fertőtlenítés?
Amúgy minden nap keresem az új híreket, élményeket. További jó utat!
Üdv
BossosGabi

ericska írta...

Sziasztok!
Megjottunk es mingyart irok is! :-)

Gabi! a kerdes nagyon jo!
2000meteren nappal szerintem olyan 20 fok lehet, de a nap olyan erosen eget, hogy harmincnak erzed. Feljebb ahol mar ho van ott is nagyon meleg van a napon es ha nem fuj a szel. Arnyekban viszont nem lehet tob 10 foknal. A fenti viszonyokrol meg most fogok pont irni !
Koszonom, hogy hozaszoltal.