2012. január 25., szerda

Ez vagyok én!

Mit is mondhatnék a Swan Innről????? semmi olyat ami bennetek elképzeléseket szül. de azt el tudom mondani én mit szeretek benne. Nyugalom, ha úgy akarom, "simple and clean" ezt ma hallottam egy fantasztikus sráctól, csodálatos kert, pálmafák, virágok, középen egy tavacska lótusz virágokkal, a pálmák törzsén orchidea nyílik és ezernyi kis béka ugrándozik, kabócák ciceregnak, madarak csicseregnek, a nyugalom szigete ez, mindössze 10 dollárért. Light breeze és csönd, mindössze 100 méterre az iskolától, de nem kell tanulnom velük reggel 6 órától az indonéz ABC-t és egy kedves család, aki nem akar lehúzni, na meg sok kedves fiatal szomszéd, nem pedig öreg grampi turisták, mint most a Gayatriban, a Borit leszámítva :) Ki tart velem? Amúgy meg Két és fél dollárét itt a gayatri medencéje, de csak akkor ha úgy akarom és sose gondoltam volna, de a medence hiánya azt vonzza maga után, hogy nincs átmenő forgalom, csak béke, és a pálmák susognak csak ölelően körülöttem, ahogy lassan nyugovóra térek. Ubud my love, see you soon.

Nincsenek megjegyzések: