2012. február 4., szombat

Van azért küzdelem :)

Úgy tűnik, hogy a szervezetemnek nincs szüksége alvásra többé. Az eddigi hat órás alvások mostanra négyre redukálódtak és még csak fáradt sem vagyok. Teljesen mindegy, hogy korán fekszem vagy későn, pontosan 4-5 óra után felébredek és ennek most már kéééééét hete. Most is hajnali hat óra van, éppen elállt az eső, kint ücsörgok a teraszomon és próbálom elképzelni a -15 fokot otthon, de nem nagyon megy. Az Andi, aki 12 órás időeltolódásból érkezett még vidáman alszik. Róla azt kell tudni, hogy rengeteget utazott és utazik az életében, többek között Indiában is együtt voltunk fél évig, és imádja Ázsiát szőröstül bőröstül, pedig vele aztán minden megtörtént ami csak megtörténhet az emberrel ha távol van egyedül az otthonától. Indiában és Nepálban borzasztó heteken át tartó ételmérgezést kapott, pofára esett egy köves patakban, begyűlt a könyöke műig nem tudni mitől, megharapta egy majom Rishikessben és a többi és a többi. Egy nap után pontosan arra a megállapításra jutott ezzel a szigettel kapcsolatosan, amire én. Minden gyönyörű, gazdag, színes és érdekes, az emberek kedvesek, meleg van, jó a klíma és nem kell megküzdeni semmiért. Neki valóban nem, maximum velem, nekem azonban egyre több dologgal meg kell. Elromlott példának okáért a kamerám akkumlátora, ami nélkül most a telefonommal igencsak nehézkes a munka. Azt most inkább el sem mesélném, hogy milyen egy problematikus napot töltöttem el Denpasarban hiába, mert a problémámra nem lett megoldás. Úgyhogy most két hétig az Iphone-ommal vagyok kénytelen forgatni, ami a felvételek minőségéből nagyon sokat visszavesz. A merevlemezem csurig tele van és amit az Andi hozott külső meghajtót pedig ezidáig egyszerűen nem tudtam telepíteni, pedig nem vagyok hülye a géphez. Én eddig csak olyan meghajtót láttam, amit bedugtam, format oszt rajta! Na ez nem olyan ☺ Hogy mégis tudjak dolgozni, folyamatosan törlök nem használt felvételeket és természetesen, hogy beletörölök a már elkészült, de még nem renderelt filmembe. Tegnap éjjel például feltöltöttem volna a második részt, de a szabad terület hiányában megszakadt. És ma, amikor törölgettem, rendesen beletöröltem a filmembe, persze, hogy olyan felvételeket, amiket már nem tudok pótolni. Dühömben bőgtem egy jót, úgyhogy most jobb ☺ Most itt Lombokon pedig csak az étteremben van net, ott meg mégsem ülhetek egész éjjel. Úgyhogy nagy valószínűséggel talán Gi lin tudok majd feltölteni egy két részt újra. Amúgy minden a legnagyobb rendben, ma érkeztünk át ide Lombok szigetére egy hajmeresztő hajóúton, mert a 4 méteres hullámok úgy dobálták a hajót, hogy körülöttem mindenki széthányta magát. Én aludtam ☺ Ezért aztán most nem sok kedvem van írogatni, inkább csak képeket töltök fel és a későbbi részekben úgyis benne lesz minden

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszi a szép képeslapokat, tutira megjött !