2008. január 20., vasárnap

vizeses es fuszerfarm

Na, amit ma akartam irni a tegnapi fuszerfarmrol es tuleloturarol a 80 meteres vizeseshez, az elszalt mind az utolso szoig, a fenebe.
Pedig gyonyoru helyen jartunk a dzsungelben egy orat ereszkedtunk lefele hajmereszto melyseg felett, hogy megfurodhessunk a vizeses alatti toban. A felfele utat inkabb nem is emlitem, soha eletemben nem masztam ilyen meredeken felfele, gyokerekbe es kovekbe kapaszkodva.
A szivem a fulemben dobogott, levegot csak minden harmadik probalkozasra kaptam.
Masfel orat masztunk felfele embertelen utakon, uuuh de buszke vagyok magunkra.
Hozzateszem, hogy a vezetonk aki neha 3 szor is megteszi neha, hat bakker neki meg sem kottyant. Mi meg mint a lott kutyak.
De megerte am....a vizeses alomszep, hat meg egyedul furodni a huvos vizeben... A fuszer ultetveny is olyan, de olyan szep volt. Oszinten nem gondoltam volna, hogy ilyen erdekes lesz.
A vezetonk egy nyilt tekintetu mosilygos szemu srac. Elvezet volt hallgatni minden szavat.
Hat mindezekrol irtam olyan sokat, de most nincs energiam ujra begepelni megegyszer.
Par kepet meg feltoltok, aztan majd jelentkezem ujra. Holnap indulunk eszakra fel candolim beach a kovetkezo allomasunk. Addig is viszlat!


5 megjegyzés:

Zsani írta...

De kár, hogy elszállt....-((((
Biztosan csodaszép volt!!!...gyere csak sokszor!!!
Vigyázzatok magatokra!!!
Puszik

bodzsi írta...

Sok puszi nektek, jó látni a képeket:::::)))))))

Névtelen írta...

Sziasztok! latom mar turaztok rendesen, es elvezitek az eletet! Oszkart mar jol megszeretgettem, ahogy igertem. kapot jutifalit is, es nem depis! Vigyazzatok magatokra! Millio puszi

ericska írta...

Szia Kyrus, de jo hogy itt vagy te is. puszi
Es az Oszika simizgeteset kulon koszonom.

ericska írta...

Neked is nagyon sok puszi Szilvi