2008. április 1., kedd

Miert is nem

Most olvastam el a Chris bejegyzeset a Himalayarol. A turarol. A masodik reszt.
Annyira szerettem volna megfogalmazni minden erzesemet en is az elozo reszben, de valamiert ugy ereztem, hogy keptelen vagyok ra. Magam sem tudtam, hogy miert, inkabb ugy dontottem, hogy a tenyekre es az esemenyekre szoritkozom, mert minden apro reszleten kepes lettem volna elkalandozni es ezt nem akartam.
Most viszont mar tudom az okat.
Szerepet csereltunk a Malacurral, mert ez a tortenet ugytunik az ove, neki kellett vilagga kiabalnia. Nekem pedig ugysem sikerult volna ilyen jol.....hihi :-) De az erzeseben teljes mertekig osztozom, itt harom szekkel mellette csondesen.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ahogy a Crisz is leírta én is nagyon buszke vagyok rádddd!!!!! Örülök, hogy ilyen fantasztikus dolgokat éltek meg!!!!!!!!!!!

ericska írta...

Jaj koszonom kedveskem! :-)
:-)
Remelem tudunk majd meg beszelni innen Rishikeshbol

Évi írta...

Drága Erám te vagy a világ legaranyosabb menye.Puszi az anyóskád