2008. február 6., szerda

Stewe's dream, sweet dreem / Houseboat

Itt allunk a hajonkon, pont olyan mint elkepzeltem. Hatalmas fedett terasz, agyakkal es fotelekkel, harom haloszoba valamint a haromfos szemelyzet all most egy napig a rendelkezesunkre. A csatorna, ahonnan most indulunk pazar, legszivesebben sikitoznank, pedig nem kene, hiszen meg nincs alku. Szajunk sarkaban megbuvo gyanus gorbulettel fitymalgatjuk a szobakat es vegul sikerul is kialkudni egy kellemes arat. 8000 rupi, azaz kb. 7000.- forint fejenkent. Na hat ez itt draga mulatsagnak szamit, de nekem mar most megerte minden centjet.

Nagy kuzdelem aran vegul is husz uveg sorrol gondoskodtunk magunknak, mostmar aztan semmi sem allhat a boldogsagunk utjaba. Csodalatos az ido, mindenki odavan a hajotol, sehol egy rontas ezen a mai napon. Zajtalanul lassan siklunk a belvizeken es kozben otthonok szazaiba pillanthatunk be, hogyan is elnek picurka hazaikban. Szokas szerint mindenki integet, mosolyog, csak meg ne unjuk mar! :-)

Barmit is irnek errol a naprol az csakis giccses es csopogos lenne, de mit csinaljak, ha egyszer ilyen valojaban..... Sor, kiralyrak, naplemente, amulatba ejto termeszeti szepseg es negy olyan emberrel oszthatom eg, akiket nagyon szeretek. Hat kivanhat ennel tobbet maganak az ember?
Szeretnem, ha anyukam most itt lehetne, tudom o kulonosen elvezne ezt az edes semmittevest.
Sokat gondolok ra es a csaladomra es persze a barataimra, kicsit idehozom most oket magamnak, ide erre a kis hajora. De jo is lenne ha itt lehetnenek egy varazsutesre, hogy megoszthassam veluk ezeket a perceket....



Ez a mi hajokank



Itt ulunk rajta :)




Mikor lemegy a nap, a moka vegeterni ltszik, megaszunyogok rettenetes hada tamad. Minden eghetot meggyujtunk, epp csak a hajot nem, hogy tavoltrtsuk oket. A csipesuk fajdalmas es egy 50 forintos meretu puklit hagy maga utan. Ragadunk es buzlunk a magunkra kent szunyogriasztotol, megsem tunnek el a rohadekok.
A vacsorank isteni, hal, rak, vodka-mango, (ez utobbirol, gondolom mondanom sem kell, mi gondoskodtunk) jaj, remekul mulatunk. Hompolyog a Buddha Bar zene a levegoben, isteni pillanatok ezek.



Ejjel szornyen emelygek, nem is alszom valami jol, de legalabb nem fosokhanyok.
Szerencsemre ez a dolog ennyiben is maradt, nem kaptam be semmi komolyat, meg az is lehet hogy csak a kaja volt tul sok es megterhelo.
Osszegezve szuper volt hajozas, talan mondhatom, hogy ez volt a legszebb Keralaban.

8 megjegyzés:

PhotOle írta...

looks like fun

fszeva írta...

Szeretem az ilyen giccses fotókat.:)))

Gree írta...

Ezen a hajón laktok most????

Névtelen írta...

Én is oda vagyok a giccsért! És már nagyon várom, hogy megint tudjunk skype-izni!!!!!

Évi írta...

olyan jó volt látni megint titeket és olvasni a híreket.Szeretnék egy kicsit odarepülni és megpuszilgatni titeket.

Dóra írta...

Háááát... szerintem meg inkább könnyfakasztóan mesébe illő. Vagy talán inkább úgy lenne helyes, ha azt írnám, hogy olyan, mint egy valóra vált mese.

És nekem is jöhetnek a giccses fotók :)

Névtelen írta...

Sziasztok srácok örült jók a képek nagyon nagyon jól érezhettétek magatokat szuper hogy olvashatom a hireket gondolatban veletek vagyok ölel és szeret mam

Mariann írta...

annyira nem giccs...de könyfakasztó az biztos,mert nekem kicsordult a könnyem:)!!!